星期四, 11月 20, 2008

謙記

尋晚去左銅鑼灣打邊爐,同Samuel,Edmond, Eva, Joe, Kit, Lo, 康仔一行8人,去左鵝頸橋附近呢間謙記,我地訂左間房,好少打邊爐既地方可以有間細房,又有電視睇,間房可以坐到12人,如果一班朋友想靜d傾吓計都唔錯,我地成晚笑Eva,話佢越來越肥,我攞部相機出來,果果都話鐘意,又話都打算買咁..............我地影左幾張相又笑一餐.

食物方面都幾多選擇,我最鐘意d菜,有好多款菜苗,而且都好靚,其他肉類都一般啦!比較特別既係好多配類比你加落豉油度"點",我加左濕蒜蓉同青椒紅椒,佢地多數用炸蒜蓉同芫茜.我地都叫左三文魚刺身同象拔蚌刺身,象拔蚌條,食到好飽,食完仲有甜品同水果送tim!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...