星期六, 10月 04, 2008

博多天神




到埗既第一餐去食拉麵,在歌舞技町一番街通往酒店的路上,有好幾間拉麵店,我地去左呢間博多天神,附近都仲有2間分店,佢地以平價及無料替玉(免費加多個麵餅)作招來,門口隻豬擺設用中文寫住"可以拍照",這店子很細,比較舊,約有十多個位,有三個師傅負責煮食.
佢地既豬骨湯底好似用一個好大既爐去處理,我見到店內有兩個大大個類似蒸氣煱爐既物體用來煮湯,d湯入口好濃好"奶"既感覺,d 麵係幼麵,煮得啱啱好唔會"淋",好好味,而麵既size 細細地,一個就少左d,兩個又太多,我地都無要到替玉.
價錢方面,淨麵(有芽菜木耳)$500 yen, 叉燒拉麵 $650 yen, 加蛋 $50 yen,我見好多男士都係叫淨麵加替玉, 店門口放了些供人客自取的"無料替玉"卷,不過都唔使比店員,見d人同師傅講,師傅就會煮比佢,用另一個無湯既碗裝住比客人,所以要加麵就要留返d湯!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...