星期三, 8月 06, 2008

Slowly by da dolce

網誌日期:2008-06-28 01:50

最近好多雜誌都介紹 Slowly by da dolce 在朗豪坊新開的店,這店包含了電台,書店,食店於一身,白雪雪的裝修,小小的店裏,多數人都圍在雪糕櫃前,試食或購買,我因為吃完壽司感到肚飽,只買了杯regular的雪榚,$24一杯可以選唔同味道,我先選了我最喜歡的黑芝麻,其它都是一些常見的味道,西瓜,蜜瓜,朱古力,tiramisu之類,我見有番石榴味,便選了試試,那番石榴很香,雪糕因為是gelato,無咁"硬",不會太"漏",都幾好味,仲想再食,不過食完好凍,都係留返下次再食過!這天電台沒有人,我見枱上都有一對喇叭,每排坐位都向着電台的window,我諗有節目時定會有很多人看!我常覺得朗豪坊的規畫都做得不媽,因H&M而作的改動是個好的開始,其次是market place, 以前這一層的店很快便關門,現在這Slowly 也是個很好的idea,感覺好fresh! 我頗為喜歡去朗豪坊的,希望攪得好些,不過講到睇戲,就一定係又一城!!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...