星期三, 8月 06, 2008

Panuri

網誌日期:2008-06-24 00:45

上星期在連卡佛買了一set , shower wash + lotion, 這個泰國牌子Panpuri早前在飲食男女也介紹過,聽說他們用天然植物水果做材料,亦希望在清潔過人冥想靜思.....云云,我買的這個系列是Inner Peace, 香味都幾清淡,那支lotion試上手好快吸收,塗完唔會黐立立,好似無塗過咁,要試多幾次睇吓夠唔夠潤先,原先想買的木瓜身體磨砂卻沒有貨,那些店員出奇地有禮,平時呢類公司的店員都很高傲!
尋日同亞雯食飯,覺得佢最近的脾氣差了很多,早前她轉了上司,她不斷向我訴苦,說她上司是好麻煩的人,仲成日鬧人,佢都有幾次比佢鬧到喊,經過大半年時間,她開始越來越似她那個鬧人的上司,為了很少的事,鬧了人三四次,情緒波動很大,有點蠻不講理,亦由以前的訴苦變成對上司的認同,我告訴她我的睇法,希望她放鬆點,別變得跟她上司一樣,令人討厭!也許她比我更需要這Inner Peace !!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...