星期日, 8月 10, 2008

Book 左喇!

今天很忙呢!瞓醒覺就出去油麻地取護照,去入境處之前先去左橫綱食碗麵,好多人,差d無位,食完尋日既八番再食今日既橫綱,真係橫綱d麵好食好多,個湯都好味d,仲有八折tim, 2個麵加埋飲品都係$86,好抵,唔怪得咁多人,我地好快食完就走,去到入境處等左都唔使半個鐘就攞到新護照,新嗰d護照好靚,入面彩色既,而每兩頁都有個唔同既"華"子印左响中間,個人資料嗰頁仲好似過左膠咁,同埋放大左既相印左上一頁度,又加埋緊急求助熱線,我都想換,可惜未到期.

攞完証就坐巴士去旺角銀行中心,book左去東京既機票+酒店!!!!!!!!!!之前睇過d資料,又上網睇過d資料,揀左間三星級酒店,而又近新宿地鉄站既Hotel Kent ,其它酒店只有semi-double room, 即只有一張四呎床,得呢間有twin room, 其次就京王,上次去就係住京王,雖然係五星級酒店,不過比較舊,依家翻新緊,價錢貴成仟九蚊,今次都係住平d食好d,依家心情好興奮,好緊張,快d到月尾,又可以去東京廸士尼今次去日本自遊行一定唔可以唔帶既正文出版嗰本東京旅遊全攻略(好似賣廣告!!!)不過呢本書既資料好齊,我仲發現自己原來舊年年尾已經買左一本一樣既書,不過新果本update D.

Book完酒店去左許留山食野,食完去左買喼,見到個米奇喼好靚,要成五佰蚊太貴無買到,如果係史廸仔而又平d我會考慮,最後買左個三佰幾既,比較硬身d,相信會耐用d.




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...