星期一, 5月 26, 2008

屋企湯館






26/5/2008

去到最後一日,我地決定去徐家匯,因為唔太遠,我地Check out 左之後,將行李寄存响酒店,book埋的士5:00pm响酒店等,預計6:00pm前到機場坐8:00pm機返香港.
首先梗係食野先,我地直接去到徐家匯既港滙廣場,呢個商場走高檔路線,有點像時代廣場+又一城,當然地方也較大,可能呢度有天然陽光,係我响上海見到最光猛的商場,不過都係無乜冷氣,我地响食店嗰層,揀左呢間屋企湯館,貪佢有d住家feel, 價錢亦唔貴,我地叫左一窩豬湯,一個雞油花雕蒸雞,同埋炒菜,個湯ok喎,無味精,d豬幾好食,我地食晒tim, 個蒸雞有d蛋白,吸晒d雞油同花雕,好味道. 我飲左熱湯之後覺得好熱,因為冷氣唔夠,係咁流汗",但係全場得我一個人係咁抹汗,其它人完全無熱既感覺,攪到我好似怪物咁!

















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...