星期三, 8月 06, 2008

乜水

網誌日期:2008-07-13 00:45

個電腦幾日都上唔到網,問人借左支HSDPA用,點知佢支modem都壞既!!今日再試吓上,先發現原來甩左條電話線!!!!!!!!!

前幾日去OK見到佢地擺左一d支裝飲品出來,原來做緊promo,有十幾款飲品,其中有d都見過,好似 FIJI水,午後の紅茶,玄米茶等等,都在其它超市見過,我買左三支比較有興趣既試吓,一支係水素水,佢來自日本九州,注入左一百萬分之3氫氣(+H2)話有助清除體內有毒既活性氧(好深!!難明!!)我記得好似曾經睇黎惠堅寫過,另一支有個布甸樣既係Pokka布丁奶昔飲品,之前飲過布甸奶茶覺得好香滑,呢支唔知會唔會一樣?仲有白色個支係Calpis極品乳酸,佢以2種乳酸菌混合而成,比一般乳酸飲品更優質,口味更濃烈(我估佢可能比益力多濃味d!)我淨係飲左支水素水,同之前飲過既fiji差不多,水質比較"重',以前有隻nano water納米水,我覺得好"滑",唔知點解依家無得賣,可能以前d人唔會比多一倍錢買支水,所以做唔住啦!

尋晚行雷閃電,半夜嘈醒了,個人醒左,唔知點解,d行雷聲好特別,同平時唔同,嗰刻好想行出街睇..........好似個幾月都無停過咁落雨!!!!!!!!!!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...