星期三, 8月 06, 2008

上海博物館







飲完湯我地在附近漫步,去左美羅城,呢個商場好細無乜行,我地行到成身汗,去左Hagaan Daz 食雪糕,跟住坐重去埋博物館,呢個博物館都幾多野睇,有多個場館,在博物館外有一大片公園,有些人在放風箏,有些人在看書,附近的高樓大厦都有d幾特別既外型,我地四點走,坐的士返酒店的路途不遠,只是交通很繁忙,往浦東的隧道四時後的士不能駛入,司機要兜路,我們剛好五時前返回酒店取行李,在乘的士往機場,這程車足足行駛了一小時,我在車上睡着了,到達機場已是六時,車費是$150元,到航空公司櫃位登記後,在機場登機閘等候時,有一個年輕港女拿看手提電話用廣東話大聲講,像和對方爭抝着甚麽,全部人都望看她,那一刻真不想人知道我也是香港人!!!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...