星期五, 8月 22, 2008

又打風

無端端又打風,呢個鸚鵡又迫近,唔知打唔打得成,悶熱在兩日應該會落大雨.

成個禮拜都唔係幾精神,上次睇完戲頭痛左兩日,呢幾日又瞓得唔好,今日都好頭痛,原本想去睇戲都唔夠精神無去到,忍倒都唔想食药,最終太辛苦都要食!

尋日就去左Super Sandwich 食焗薯,都好耐無食,最鍾意食西蘭花芝士焗薯,仲落左好多芝士tim,一路食我望到佢地個招牌原來仲保留左Oliver's 個字,以我所知好耐之前 Oliver 係一間高檔士多,因為賣外地食材的小店,像間雜貨店士多仔,那時還沒有City Super, Great, Gourmet 呢d超市,好多人想買些優質的外地入口貨,都會去Oliver,我只記得買過些特別的糖果朱古力,而Oliver就在海洋中心廣東道入口的扶手電梯底,後來在扶手電梯底的另一邊賣三文治,只記得那些三文治好super,好大份...........後來Oliver士多不見了,漸漸發展成現在的Super sandwich.


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...