星期四, 8月 14, 2008

相機

想買部相機,用緊果部又開始壞壞地,個Menu掣無反應,教唔到拍攝mode,我諗緊買部Canon IXUS80I, 細細部唔太bulky, 不過個mon得2.5吋,如果3吋mon既IXUS860就大部d厚d,個樣無咁靚,仲要貴仟幾蚊!我諗都係會買2.5吋呢部,平d,佢有5種色,銀色就太普通,粉紅色唔夠粉色,好似灰灰地(上排右一),藍色又係灰灰藍藍,剩返下面既香檳色同朱古力色,香檳色個色都好靚,但係太令,有d反光,睇落似金金地色,朱古力色好特別,好實色,唔令,比較man...........都唔知要邊隻色好,等我再諗吓先!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...