星期五, 6月 13, 2008

廟街

網誌日期:2008-06-13 00:48

好多年無去廟街食野,本來諗住去食亞龍咖哩,但係好多人等位,行過賣海產既食店,見有位就去食,好耐無食呢d貝殼類海產,驚會腸胃炎,以前响尖沙咀返工,好多時同Maggie去食,今日再去都有d擔心,我地叫左蒜蓉蒸蝦,白灼東風螺,炒蜆,炒青口,蒸貴花蚌,全部高危食品,係d蝦食得放心d,其它都好味,連埋飲野都要四佰幾蚊,都幾貴,我見有好多遊客食,好熱鬧,食完野行廟街,見到賣既野同我响上海果d旅遊區果d幾乎一模一樣!甚至多d選擇!!行到甘肅街見到雪糕車,我有朋友做過便利店賣軟雪榚,佢話好多時懶洗機,所以d雪糕漿入口位係好dirty ,攪到我唔敢食,所以我食甜筒,食住行,無咁熱,今日天氣好悶熱,睇怕就黎落大雨! 聽日仲話去BBQ, 唔知去唔去得成?


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...