星期五, 5月 30, 2008

明洞

網誌日期:2008-05-30 00:08



行完外灘返到酒店,第一時間灘在床上唔郁,雙腳有點腫,計一計,零晨五點起身到呢刻都十二小時舟車勞頓行行行,我地唔想去咁遠食飯,就去附近既正大廣場揾食,呢個商場門口有四面佛同大象,應該係泰國人開,去到商場原本諗住去楚炫堂試吓鮰魚,但係要等位,旁邊有間川菜館,傳來好香的麻辣味,不過阿雯唔食辣,再行過d有間明洞,食韓國燒烤,就試吓佢.
我地叫左個套餐,要成$298,唔使加一,包括一大碟生菜用來包住d肉食,有d泡菜前菜,一碟牛肉,一碟煙肉,炒八爪魚,炒飯,水果,飲品,其實上海d商場食肆,我諗都係教左25度冷氣,唔似香港咁凍,不過有時行到身水身汗,或者食完熱野都好熱,我地雖然對住個炭爐,都唔係太熱燒烤係由店員幫我地燒既,d牛肉幾好食,其它野就一般,全日淨係食左青糰同生煎包係地道野食咋.....食完野早d瞓先!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...