星期四, 5月 01, 2008

Prosays'

網誌日期:2008-05-01 00:13

今日去左朗豪坊買eye cream, 我諗緊買返 SKII 好,定係試吓 Shisedo新果支好,行到化妝品部,可能果吓無乜人,d sales 姐姐係咁走埋黎sell 我,我都係走左去H&M行吓先,果度成日排長龍試衫,我見到條藍色長裙好靚,可惜我carry 唔到,咪唗左條裙!

再去Seibu, 行緊去 SKII 時,有個sales截住我,問我有無聽過佢地個牌子Prosays' 其實聽過吓,之前睇報紙介紹過佢地個皇牌product, 不過唔記得係乜野,佢話佢地個皇牌product 係一款叫做 Disappear 既cream, 可以修飾細紋,撫平皮膚,用作打底,他試在自己手叫我摸吓係咪即時平滑左,又係平滑左喎!跟住佢介紹另一皇牌 Cheer up 胭脂,我諗起係報紙介紹果款product, 佢只有一種色,佢係水狀,有粒走珠,份量由自己訂,想淡色就"轆"一兩吓就得,個效果好自然,跟住佢介紹埋佢地隻高清粉底,講講吓,我忍唔住問佢,其實佢係男定女?佢個樣似tomboy,把聲似男仔,但係化晒妝,full make up 果隻??佢都好老實咁話佢係男仔叫Kevin,仲係d女同事好妒忌既男仔,咁佢女仔樣皮膚又唔差,真係好多女仔都唔及佢,最後我都買左套foundation set,都好多野送,佢仲教我畫眼線,佢話金色下眼線夠sharp,我話金色唔啱我,啱你地d後生女...唔係...係後生仔......!之後我話d眼妝好難卸,佢仲介紹我用Sofina隻缷妝油tim.





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...