星期二, 3月 18, 2008

Edmond's Wedding

網誌日期:2008-03-18 00:08

等左成年,終於等到呢日17/3/2008,大家心情都好緊張,尤其係Henry,我地約埋一齊响中環等,見到Winson我好意外,見到Danny佢仍然係不停講電話,細傑就着得好靚tim.

去到酒樓好快見到Alan, Ceci, 我地即刻上台影相,今日佢地擺左38圍,好多人,好開心,間酒樓既裝修好有歐洲feel,d菜都唔錯,我都係第一次去飲有原隻鮑魚食,雖然細細隻,都算食得豪,我睇佢地d movie時就好感動..............新娘子好靚,成晚換左三條裙,全部都好靚,成晚都無人玩新郎新娘,可能親戚較多,d朋友又知佢地翌日要飛去日本度蜜月,所以無玩佢地,加上上菜慢,攪到佢地成晚都好得閒,雖然係咁,不過有Alan 呢個口水佬坐响我隔離又點會悶呢!我好開心呀!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...