星期日, 1月 20, 2008

Blythe






網誌日期:2008-01-20 01:01

前幾日响朗豪坊見到set up 左Blythe既展覽品,當時未入得去,今日去睇左,本身唔係佢fans,不過每個女孩小時候都會玩洋娃娃公仔,我細個時去婆婆屋企,見佢樓下有間鋪做公仔衫,果時好鐘意,好想成日同個公仔換唔同既衫,依家d人玩Blythe係會自己做埋衫比佢,真係好投入,今日睇果d衫仔好靚好有心思,果張白色底士多啤梨花裙既Blythe(第2張),令我諗起我姨甥女!我最鐘意藍色嗰套(第1張),好仔細同好華麗.

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...