星期五, 3月 21, 2008

Cafe Balencia

網誌日期:2008-03-21 00:17


今日去左旺角新世紀,好少去個邊,唔係咁就腳,原先想買Bobbie Brown 新嗰隻唇膏,試完揀好顏色點知無貨!個sales姐姐話可以幫我留,問我會唔會下個禮拜過開黎,我諗唔會,不過佢都比左張地址咭我,或者下星期先去買啦.


响BB過d有間餐廳 Cafe Balencia, 有麵包賣,睇落唔錯,又多人買,我揀左兩個,一個係藍啤梨朱古力高洛芙,好似半個戚風蛋糕加左d朱古力醬响切口度,再加左d糖霜响面,另一個係香橙芝士忌廉包,成片橙响面,好似好香甜咁,留番聽日做早餐,睇吓好唔好食先!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...