星期日, 2月 17, 2008

我眼睛想旅行

網誌日期:2008-01-11


很久很久沒有去旅行,身心都很疲累,腦裏想起黎明首歌"woo...oo....我眼睛想旅行!"


早陣子見blog友去完泰國返來寫既blog好吸引,咁啱高偉上個月去完泰國返來又讚不絕口,又話好relax,好爽咁,之前其實都plan左三月同高偉阿孫去日本,依家阿雯同Howard又叫我去日本,我又想去泰國...........去邊好???.........同邊個去好???????.........兩度都去????........$$$$$$$$...........????????
唔諗住,下個月先算,我買左兩本旅遊書睇吓先,之前去日本自遊行用個本"東京旅遊全攻略"好實用,成日見佢好快賣晒新版,今日見佢出左08-09年版,買本update吓先.


今日都好忙,去左先達幫家姐買左2部NDS,攞埋相機去整,跟住去媽媽屋企食飯,再去旺角買DVD,CD,book....etc, 夜晚去飲滿月酒.......tired!!!!!!!!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...