星期日, 2月 17, 2008

絹蛋

16/12/2007



尋日佢地買左蛋糕預祝阿勛今日生日,個蛋糕係楊枝金露,味道唔錯,最重要係心意,不過佢地team 人,都係怪怪地,一時面左左,一時鬼咁friend, 真係唔知呢d係咪叫真我個性!

我夜晚响超市買左pack日本雞蛋,盒面有個絹字,叫做Japan Kinu (きぬ) egg,我當佢叫絹蛋,這蛋有白蛋和啡蛋,我選了啡蛋,盒面寫住呢d蛋既維他命D,E比一般蛋高,d雞用嚴選既安全飼料養既..............我烚左兩試吓,蛋身比較細隻,蛋黃比較橙紅色質地無咁實,蛋白比一般蛋滑,味道好少少,下次買白蛋試吓先!唔知用黎整蛋糕得唔得呢?

今日姐夫又買左部單反機,萬幾蚊!!!羨慕ing.......!我都想有,but too expensive 啦!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...