星期五, 11月 23, 2007

Agnes b DELICES

晚上頭痛得很,忍不到還是要吃止痛藥........吃了藥好了好多,還吃了一碗豬膶粥,今天去了Agnes b DELICES 買了些朱古力,這店在Gateway 的地下,以前好似係See's Candy,店裹地方小小,裝飾得不錯,還放了很多關於朱古力的書,還有售賣朱古力味的蠟燭!我買了一盒8粒裝有8種味道的,也可以有自選的散賣的朱古力,我見有幾個中學生在選購,只見她們的十隻手指都是立體花水晶甲!現在的學校也眞開放!回說那些朱古力,包裝很仔細,買2粒都有盒裝!我買的那盒附有一張簡介,其中比較特別的有薑汁牛奶朱古力,荔枝黑朱古力,柚子牛奶朱古力,檸檬薑黑朱古力,香片綠茶朱古力...........我很喜歡柚子牛奶朱古力,大概因為我很喜歡吃柚子吧!荔枝味吃起來有點苦,可能是黑朱古力的關係吧!只是那種苦味又有別於黑朱古力的苦味!而朱古力的質素與Godiva差不多,比Godiva少甜,好味!



















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...