星期一, 9月 03, 2007

石鹽 Halite


23/8/2007


見到呢張石盬既相,覺得有d可惜,因為佢已經溶左!!!!我雖然無跌左佢落水,但係無同佢做防潮,响三月最潮濕既日子,佢就溶左啦,無晒d"角",變左圓圓地,佢週圍既野都變左好似比一層盬幅蓋左咁,都好難買番咁靚既做型囉!

今日出左尖沙咀買禮物,行到腳軟,所以我响五個鐘頭內食左三餐補體力!哈哈哈........先食左碗牛什麵 (唔記得試吓嗰度最出名既"怪味雞"tim!) 然後去左LV, 嘩!勁多人.....排隊呀!所以我give up 唔買LV ! 去左Gucci , Prada , Vivienne Westwood, Agnes b......... 睇睇!睇到肚餓再去左City super 食左個冷烏冬配八爪魚丸,d烏冬好長,好難夾黎食!食完我去左銅鑼灣,又係勁多人!老實講,d名店係無Service可言!d態度冷漠,唔志在,無笑容!但係d人好似唔使錢咁!排住隊去買!我唔係有任務在身真係唔會去!又多人又唔夠冷氣,同人"逼"左一輪先買到!梗係要食d野先啦!哈哈.......跟住去左許留山!食左咖哩什錦同埋金撈爽.........爽呀!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...