星期一, 9月 03, 2007

邁向新的一天



18/8/2007

今日開始,新的環境,新的人和事,我帶着亞孫送給我的史廸仔掛錶,開始我的新生活,收到很多很多的朋友SMS和 email,很感激他們的關心,希望他們都快樂地生活! 今日同阿偉食晏,去左飲茶,好耐無去飲茶了,重要係有點心車既酒樓,好開心,阿偉須然一直都無表示,但係佢好有心, thanks Wai! 我地可以一齊去旅行啦!出年可以去啦!!!!!!!!!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...