星期一, 9月 03, 2007

快樂尋回犬




一部未睇已經知道會睇到喊既電影,男主角我覺得好熟口熟面,我知道他演過"愛、回家",但我沒有看過這電影,後來想起他演出過"悲傷戀歌",演男主角的童年角色,講返呢套戲,劇情有點"老土"但狗狗的遭遇很令人同情,它的死更令人忍不住哭起來,眼淺的朋友最好不要看,原本我想睇合約情人,只是時間不合.

睇完戲去左Log on 行,見多人排隊買野,原來係Apple 電腦,d店員忙於交貨給人客,我聽到那店員問一個女人,係咪要$9400個部?有貨呀!你排隊比錢啦!!香港人真係有錢, 成萬銀都排隊搶購,半小時已經有十多人買,真不知一天會賣幾多? Apple 的電腦外型確很型,或者將來換機會考慮佢!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...