星期一, 9月 03, 2007

蒜蓉牛油焗雞翼


27/8/2007

前日抽唔到獎,我買嗰兩個銀包就比阿民同阿天抽到,阿民上次抽到LV銀包,今次又抽到Gucci銀包,真係好彩!

尋晚好想食雞翼,我諗起以前响金鐘返工,最鐘意食名都酒樓既蒜蓉牛油焗雞翼,每次我地都要食,都好耐無去過名都飲茶,我淨係食佢地既迷你月餅,無咁甜,同埋比較"乾",細細個,唔太"漏"!

等我試吓自已整焗雞翼,個焗爐都好耐無用過,我自已"刴"蒜蓉 (手都軟!), 加牛油同小小盬黎焗,不過焗得唔夠脆, 我見d蒜蓉開始有d燶,就熄爐,其實可以焗耐d, 但係我好肚餓,忍唔住要食啦! 味道都OK啦, 當然無酒樓嗰d咁好味啦!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...