星期一, 9月 03, 2007

雙喜臨門


7/8/2007

尋日係好日子,我個 friend 阿 Janet 結婚, 而另一個 friend 阿魚同 Gary 既BB女出左世啦! 成3.5 kg,算幾重磅, 不過我去唔到飲,又去唔到醫院睇BB,睇吓明天可否去探BB, Gary 好開心,零晨六點幾SMS比我話入院, 八點幾就生左,好快,尋晚同阿魚SMS 互報現况,好想快d見吓佢, 雖然我成日叫佢地唔好生 (地球污染越來越嚴重!依家已經熱到35度,第時無冬天,下一代既生活唔知會點?) 不過都"鄧"佢地開心,希望BB健康快樂!重要諗吓送乜野比佢地好.

前兩日同Suki 食飯,一坐就三個幾鐘,一講起阿孫就覺得好痛心,唔明佢究竟點諗,希望佢可以成熟d.同Suki講開去玩,佢話想去 Ocean Park, 我就話想襯昂坪無吊車坐,去昂坪玩, 唔使驚坐吊車,佢就反對,我想話不如再去廸士尼..........我驚佢話我傻! Anyway , 到時再約啦,其實我都同佢去過2次,都玩得好開心!我成日都睇我地成班同小熊維尼影嗰張相........當時個個都好開心!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...