星期五, 8月 03, 2007

抖抖氣




忙左幾日終於可以抖抖氣,連續失眠左幾日,琴晚終於瞓返覺好既,精神晒!

今日响櫃入面"見到"呢支史廸仔筆,我幾乎唔記得我買過呢支筆,一見到史廸仔就想笑,諗起佢响套戲入面幾百厭,又諗起 Blog友同佢個"仔"d攪笑對白.......下次買第二集睇吓先!

前幾日响Yahoo Blog 到見到個fd既Blog,今日再去睇,佢已經Delete晒d 日誌??唔知點解?
我老細前兩日突然問我有無去整蛋糕,我話無,因為我懶,如果有朋友生日都係買算啦!又平又快!不過,如果好close既fd,都可能會整既,到時先算!

今個Sunday 係我個fd Janet結婚,去唔到飲,真係可惜,有d遣憾tim!

睇吓史廸仔幾得意,可以左右搖擺架,不過太大支帶出街唔方便!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...