星期五, 8月 03, 2007

豆腐芝士蛋糕


14/7/07

今日同阿孫食晏,第一次去 rice paper 食越南野,個度d裝修怪怪地,有小小越南feel, d食物又唔係咁正宗咁,有d似EXP,可能同一集團,d制作好似,我地叫左生牛肉河set lunch,春卷,炒菜,飲品,嗰個waitress姐姐全程黑口黑面,囉飲野埋黎問杯野係邊位既,但係完全聽唔到佢講乜?唔怪得無乜客,我地order蛋糕時,去雪櫃睇完先叫,我叫左豆腐芝士蛋糕,豆腐味好淡,芝士就唔"漏",一句講晒,唔會再去,食物普通又無service駛乜咁貴幫襯佢?兩個人食左三佰大元,唔值呀!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...