星期五, 8月 03, 2007

14歲的媽媽


今日睇電視見到出左呢套"14歲的媽媽",將會在明珠台播,前幾日我個friend比左呢隻碟我,睇左幾集,覺得有d似"一公升眼淚",都係睇到人睇濕濕,我個男同事話睇到喊,我認為如果覺得"一公升眼淚"好睇,呢套都差唔多,女主角都係有個幸福家庭,男主角又係同家人關係唔好同埋比較沉默寡言,重有係一樣養左隻狗仔!女主角係"女皇的教室"那個小女孩志田未來,其實睇左幾集都估到故事發展係點,等我睇多幾集睇吓係咪估得啱先!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...