星期一, 6月 18, 2007

DIY 耳環

今日去左旺角食晏,去百味買左兩包冷麵同布丁奶茶,就當一餐,食完响旺角中心行左個round,買左件背心,我都好耐無買過背心,因為驚d拜拜肉粗手臂嚇親街坊啦!不過見件背心只係$50,著返件外套襯吓都ok.行行吓見有間shop賣耳環,$9對,重買三送一,咪睇吓囉,好多款一係好大揪,一係有d娘,不過我見d款大揪得黎都可以拆開黎改款喎,而且屋企有d零零碎碎既水晶珠仔...............唔!一於動手DIY........here we go!!!!!!!!!!

第一張相係嗰4款耳環既原貌,承惠$27,左邊嗰兩對,我嫌個圓圈同菱形好娘,尤其嗰圓圈上面嗰兩舊類似魚仔既吊飾,但係d配飾都好多,好useful,最左嗰對我同其它耳環mix& match 變左三個款,而右邊黑色嗰款都ok既,只係銀色粒珠有d甩色,可以換粒水晶落去,而黃色嗰對,揾唔到合適既珠,所以唔改.


Original


配方型紫水晶.................Cool!!


加左水晶嗰三款,好滿意,不過手指頭好痛耶!點解寫寫吓blog聞到好香糭味,唔道隔離屋半夜包稯?好想食tim,唔知大肚公主有糭食未呢?我聽日有得攞喇!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...