星期四, 4月 19, 2007

Highlight

今天的天氣很好,下午天朗氣清,在車站等車時好曬,我拍了張自己的倒影照片,差點miss了架車.

去了媽媽的家喝湯,喝完去了剪髮,Elsie老是叫我做highlight,便試試看,還是第一次做highlight,出來的效果比預期紅,她說落些髮臘會淡色些,但似乎不是!唯有等佢洗多幾次淡色些吧!

剪完髮去左Harbour city, 想去City super食拉麵,但係勁多人,唯有去最少人既Ocean terminal, 唔知點解今日成個商場都好靜,無乜人,我又去Fuzion度食飯,叫左茄醬鮮蝦燴飯,都幾好味!商場成層都裝修緊,呢個商場硬係做唔起SportX呢層,可能改做Food X 或者Beauty X會好d!!是關Faces好似唔夠位咁!而LV又擴充緊,新港中心又大幅裝修,遲d應該有一番新景象.








1 則留言:

crystalcake 說...

都幾紅bor...不過好快就會淡番...
咁遲d會唔會無埋Fuzion呢?

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...