星期五, 4月 06, 2007

買化妝品

家裏的化妝品已經用盡了,我堅持用光才買,以免貪新鮮買多了,早前已看過一些雜誌介紹,心目中有好幾個選擇,和Suen一起去商場睇,先去了Armani睇新嗰隻 base,個sales介紹埋隻防曬底霜,試上手有點閃令令,亦很清爽,只是那個base沒有貨,先買了防曬底霜,過幾天才去取,還欠粉底液,先去了Shisedo試新的那款粉餅,試上手感覺厚了點,可能用慣粉底液,平時用的Laura Mercier是較薄貼的,所以不大喜歡粉餅,而且店裏很多人,便轉了去Bobbie Brown,一直對這品牌有信心,用開它的concealer,很好用,粉底卻太大瓶,所以沒有用,現在新的那些細瓶一點,便買來試試,那sales哥哥替我塗在面上試了兩隻色,效果都很自然,我買了淺一個tone的color,之後去了超市買了一堆零食和車厘茄,那些車厘茄圓圓的很可愛呢!






1 則留言:

crystalcake 說...

d車厘茄好得意呀:)甜唔甜呢?

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...