星期四, 3月 08, 2007

韓國食品節



今天約左亞坤和亞孫食晏,去左板前食壽司,叫左我哋最鍾意既燒鵝肝壽司,好味,不過要少食,因為高膽固醇!同亞坤傾開佢下個月去日本玩,佢地一行6人去,一定好好玩,佢話諗住joint團去,我强烈建議佢自由行,可能自己兩種都試過,跟團就主要係觀光無咁自由,而我比較喜歡那種去"闖"的感覺!何妨佢都係諗住shopping為主.

之後去Taste見到做緊韓國食品節,好多零食呀,飲品呀咁,我買左蔘雞湯,薯仔豬肉湯麵,辣烏東,八瓜魚脆片,甜薯仔條,甘薯蜜糖脆條,柚子蜜,濟洲橙汁,五穀米槳..............好重呀!



1 則留言:

crystalcake 說...

OMG!!燒鵝肝壽司!!!!淨係睇張相都流口水XDDD

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...