星期六, 2月 03, 2007

電髮

上星期又病!整個星期都吃粥和米粉,很怕再病!

昨日"的"起心肝去整個頭,都係決定電左佢,始終頭髮又幼又少,去到Salon,髮型師話點解我d頭髮長得咁快重直晒,其實上次電髮係四月架喇,加上無剪過呢.原本諗住攪3個鐘,最後都要4個鐘,重唔夠時間做colour,因為約左d friend 食飯,電完出黎唔多滿意,因為我唔鍾意太卷曲的髮型,而家d頭髮好似彈弓咁!個curl太細,唯有盡量拉直d黎吹頭喇!

之後同 Suki, Moon, Rita, Suen 同埋嘉嘉一齊去左旺角潮樓食潮州菜,亞魚病左無黎到,我只係食菜,其他野都唔想食,我地一路食一路傾,支支喳喳就傾左三個幾鐘,之後佢地仲興致勃勃話一齊去釘耳窿,不過成11點,乜鋪都收晒啦,跟住亞suen話要買Laneige,好彩11點幾都重未關門,咪可以shopping囉!

今日去左媽咪屋企飲蟲草湯,飲完湯去左銅鑼灣買野,Sogo做緊Wacoal減價,之前買過既款有成半價!即刻買左三個bra同一條褲,跟住見到d睡衣特價$99,不過d款好男裝,點知比我揾到套黄色既睡衣重係未開封架!跟住去比錢時,出示Sogo club 証重送多條Wacoal褲tim!正!



落到香水嗰層,聞到好甜既香水味,係Escada既Sunset heat,同舊年嗰款Rock n roll 好似,我諗起入黎時响門口都有個counter响度,都係落去睇吓,順便去Tiffany同Gucci睇吓,要為公司抽獎睇定獎品,落到去見到有一男一女sales响個counter度,好少有男sales,重幾好樣tim :P ,佢介紹我買一套香水連shower gel 同lotion,比單買一支香水貴$100,重有埋個袋,見佢靚仔就買喇! 哈哈哈.........!!!!

1 則留言:

crystalcake 說...

所以話...人靚真係着數d...

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...