星期一, 11月 06, 2006

大閘蟹

今天起床時,頭很痛,吃了一粒止痛丸,盡可能都不吃藥,因為止了頭痛後又會胃痛,今天實在很不適才吃藥,不過今次吃完無胃痛,可能比平時吃少一粒吧!

下午的電視沒甚麽好看的,正在播帝女花,是雛鳳早期的那套,很久沒有看這些粵戲,不過她們真的表現很精彩,七情上面,很認真的表現,想想現在都沒有很出色的較年輕的花旦了!

看完電視到商場走了一圈,怎麽星期日的商店都那麽少人,見到一間運動服裝店的櫥窗裝飾很有趣,是兩人在雪地走路,令我想起 The day after tomorrow 其中一幕劇中兩人在鋪滿雪的 New York 市上走路一樣.



相約了同事一起買了一籮大閘蟹,$2700元有24隻,我要了兩隻,行完街去攞.路上遇見傑,不見多時,他去了做商場security,他看起來老了點,我諗佢同我一樣咁諗!

個兩隻蟹還算OK,都幾大隻,差不多七両重,薑茶乜很好味呢!

1 則留言:

crystalcake 說...

ar...大閘蟹...yummy...可惜我最近皮膚敏感不能吃蟹:(

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...