有幾星期無去massage了,肩膀都硬了,今天去了做massage,按完好了一點!
做完massage去11樓睇書,看到一本新書"日嚐甜品",都是較簡單的餅,不太難做,多數是凍餅,天氣涼了,倒想做餅吃,家中有果茸,正好做書內其中一些鉼,便買了這本書,待下月做來試試.

在街上碰到Eva,和她談了一會便走了,回家途中見到有炒粟子賣,都很久沒有吃過了,買了半磅回家吃,好大粒好粉!
今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...
1 則留言:
100 posts!!Congratulation~~
發佈留言