星期五, 9月 08, 2006

洗頭水



昨日洗頭時才想起未買洗頭水,將用剩的那瓶洗頭水用盡辨法才擠出小小來用,可能是太少,好像沒有用過似的,洗完個頭好!!!

諗住去商場買之前用開那個牌子,經過Log-on時見到那間Lush,好耐之前佢地開張時買過,覺得沒甚特別,店裏的香皂發出的香味常常吸引到我,只是我不喜歡用香皂,見它們搬了較open的位置,我便看一看有沒有甚麽合用的,它們標榜使用天然材料,心想用開的那個已用了好幾年,這個價錢也便宜一點,便想問問看,我還沒開口,那售貨小姐已主動給了我優惠券,說買$300可減$50!!!!!!正合我意,因我選了洗頭水,護髮素和treament cream,折扣後三百多元!!我對那些浴球也有興趣,只是家中沒有浴缸,三十多元一個,將之拆開來浸腳應該不錯,因我每週都浴足一次,便問那小姐那些是否浸浴用,她說是,我還可以用$15換購一個!!!~~~正中下懷!!!!

今早急不及待去洗頭(好呀!) ,那瓶叫Cynthai sylvia stout 啤啤洗髮露,含愛爾蘭啤酒和檸檬香薰油,味道很香,泡沫很豐富,而護髮素叫做 American Cream 美式忌廉護髮素,含有雲呢拿,香橙,草莓和蜂蜜水,味道非常清香 (像賣廣告!!) 瓶上還會註明由誰人做這產品和何時做!用完後頭髮確實柔軟清爽,最重要是那陣清香的味道,一直last到黄昏,好香~~~ 而那treatment 尚未用,未知如何! 用後再在這裏寫吧!

晚上沒甚胃口,做了上湯(清雞湯)浸莧菜,原先想做金銀蛋莧菜,但家中只有皮蛋,那皮蛋是上次蒸水蛋時用剩的(在超市買),唔靚又唔好食,下次都係去街市買!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...