星期六, 9月 02, 2006

鮮奶木頭包



今天好熱,可能要下雨吧!

去了尖沙咀,在City Super 的 Backenheim 見到上次在銅鑼灣見到的那間Das Gute的麵包,不知是同一集團抑或是互相抄襲,除了上次影的那款,還有一款綠色的麵包,還有今天買的這個鮮奶木頭包(唔知有無記錯名)都是一模一樣,這包看來像法國那些長長的硬麵包,卻原來並不那麽硬,外皮脆脆地,裏面甜甜的,像有點煉奶味,味道不錯,下次要試試那綠色的麵包,我還買了一包軟方包明天吃,買完走了過對面的新港中心,那處有地方給人坐的,我在那裏拿木頭包出來拍照,像有點儍>.>"

2 則留言:

crystalcake 說...

那些外脆內軟的麵包,都是我喜歡吃的呢:)

Love ダッフィー 說...

you must try this, tasty !

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...