星期二, 5月 16, 2006

咖哩雞意粉


經過兩天完全休息後,才有丁點外出的意願,到商場走了一轉,原先想看電影,卻沒有想看的影片,走到CD店,入了Classic music 的房裏,看看一些Relax music disc,有一部可試聽30隻不同類的music disc的機,差不多每隻碟都試聽了(可要花上大半小時了),其中一隻 Healing massage,一隻埃及音樂和一隻印度音樂都不錯,打算買 Healing massage 那隻,那些音樂有點像我去做massage聽的差不多,可是沒有貨........!

走到Marks&Spencer 見到一些罐頭咖哩,和一些早餐食物,想起家中有意粉,便買了一罐試試,味道一般,沒甚麽驚喜,自己加了一些提子乾和椰絲.另外買了一盒porridge ,是一個有蘋果玉桂和燕麥做的糊,我諗做早餐也不錯吧!

晚上看明珠台"人間蒸發"講一些少女怎樣被騙到外地的賣淫集團,那首惱告訴她們要接客幾年才能還清替她們做假護照等費用........真令人毛骨悚然..........!!!!! 真要告誡一些年輕女性朋友小心被騙.

2 則留言:

crystalcake 說...

想買ge碟冇貨,可以試下上網搵...
我以為d雞係你整,重想話你好pro呢...XDD

Love ダッフィー 說...

:p

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...