星期二, 2月 14, 2006

情人節


今天是情人節,課堂比想像中少人,輝sir 看來心情不錯,只是對"吳生"有些不滿,課堂上有2個男仔,輝sir認真地叫他們做好蛋糕後要拍照,我正奇怪為甚麽男仔一定要拍照,原來他說有男仔送蛋糕給女友時,對方都不相信是他親手做的,以為是買回來的,所以要拍照做証據!!!
蛋糕方面,味道一般,可可粉有點苦,倒是示範的海綿蛋糕好"靚",和好好味,與一般書本及教室的做法不同,令我大開眼界,輝sir確是很"Pro",不單是教你做,也教你為甚麼這樣做,這亦是我要再到此學做蛋糕的原因.

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...