星期五, 2月 09, 2007

LV



今天一早出了尖沙咀買公司抽獎的獎品,去LV和Gucci睇吓,見兩者價錢相約,還是選LV吧!已很久沒有去過這些名店,曾買過一個LV的手袋,幾仟元一個,用了一段時間,覺得食之無味,棄之可惜,也不是一般打工仔能affort得起時常轉款,現時有二手店和ebay也能減少了浪費.

店子裏很多人,九成都是內地同胞,和一些打扮casual 的中年人,都是主攻手袋,店員忙得團團轉,付款還要排隊等!!比海港城裏任何一間商店都要忙得多,我因應budget買了一個銀包$2100和一個卡片套$1380,買完再去Vivienne Westwood 買手機繩,那處正在減價,有六折,我買了一條短的,原先想買有Logo的那款,卻只有長繩的款式,最終都買了直條款這條,$540元折左$318,買完重要揾Agens b,看完地圖才知整個 Harbour city 都無,好左之前上網睇過,記得好似响Sun plaza, 去到就見到男裝部,落一層就係accessory,正不知選那款好,店員說送給人的話可以回來換,我便選了舊一點那款,新那款較女性化,還是舊那款較隱陣.

行左成日,腳都好倦,還被那對新鞋"咬"到隻腳好痛甩皮,買呢對鞋時大意左,試嗰陣啱,諗唔起新鞋較緊,應該買大一個碼,下次唔知幾時再穿!

1 則留言:

crystalcake 說...

你公司抽獎d禮物咁正ge...邊個抽到就真係lucky啦~~

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...